torsdag 2 september 2010

Ursäkta Kilkenny....

Måste börja med att be om ursäkt till Kilkenny......Den där mystiska kulan som jag hittade i ölburken var helt normal. Den har jussom med hällningen att göra. Ölet ska visst hällas ut på ett speciellt vis för att bli allra bäst! Jag har fått påpekningar ifrån flera ÖLEXPERTER. Men, jag som är helt okunnig i ölbranchen fattade ingenting. Äckligt va ölet i alla fall, så jag var säker på att det var nått fel på den......Tur att jag inte hann trava iväg tillbaka till Systemet med burken, det hade varit pinsamt! Nej, nu blir det Norrlands guld för hela slanten!

Idag ska vi dra iväg över på Bredbyn. Nova ska på tre års kontroll. Då ska vi passa på att besöka Edvarssons också....(säjer så än fast det är länge sedan dom bytte namn). Kanske impulsköper jag en färgburk och fixar till en fondvägg......vi får se!

Nu måste jag kolla pannan! Tack å hej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar