onsdag 15 september 2010

Måste klona mig...

När det väl händer nått skoj, då är det på samma kväll.....I morgon är vi i trädgårdsföreningen inbjudna till Margit i Kubbe på trädgårdsvandring. Det vill man ju absolut INTE missa! Samma kväll är det Bolibompa teater för barnen på Olympia.....Det vill barnen absolut INTE missa! Det blir nog teatern som vinner omröstningen. Kanske får jag komma till Margit en annan gång?

Vad gör jag annars en sån här regning å tråkig dag? Jo, ett värmeljus har rivits ner ifrån tvättstället i badrummet. Resultatet blev stearin ÖVERALLT! Så det har jag försökt skrapa bort med en kniv och en rotborste. Går väl så där och är väldigt tråkigt och tidskrävande......I helgen hände samma sak, fast då var det stearin fulla skinnsoffan......hm...Skyller allt på tequilan!

Men, nu ska ni få höra nått bättre, nu har jag VÄRLDENS affärsidé på gång!! Ska räkna lite på den idag och få se vart det bär iväg......Troligtvis behöver jag några kompanjoner, nån som vill va me???

Nej, kanske man ska stärm lös syrran på nå kaffe? Tack å huj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar