måndag 29 mars 2010

Vilket lyx!

Idag blev en lyxig dag...Åtminstånde efter arbetsdagens slut. Danke hämtade nämligen bägge barnen på Bakfickan idag. Så efter jag slutat jobbet passade jag på att smita ut och motionera lite. Sen när jag skulle hämta ungarna var det bara en som hängde på hem. Bysopen Oscar stannade kvar en stund till. Sa inget till Danke att jag for iväg och motionerade medan han slavade på och skötte om fem barn.....

Visst ja! Det va ju "Världs timmen" jag skulle rapportera om också. Den gick ju av stapeln för några dar sen. Vi hade Syrran här så vi mumsade lite käk och sen när klockan blev halv nio gjorde vi mört i hela huset. Mysigt värre! Helst när man har en förkärlek till ljus.....

NEJ!! Nu blir jag GALEN!!! Nu funkar det ingenting som jag tänkt! Det är stört omöjligt att lägga till bilderna! Vad har hänt?? Jag som hade så trevliga bilder att förmedla......Till å med en Solbergsbo hade ju förirrat sig till Skörpe och fastnat på bild.....

Äh! Jag återkommer om jag inte slår sönder datorn i tusen bitar förstås...GRRRRR.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar