tisdag 16 mars 2010

Tisdag

Tiden går fort! Tisdagen har redan flugit sin kos.....Ikväll startade barngympan igen, så Oscar och Nova for iväg på den (om än en halvtimme försenade...). Tjejerna gör det så bra som håller i det hela, högsta betyg!! Det tyckte visst Nova också som gav dom varsin puss på mun....


Hörde ryktas om att den här lilla damen varit på besök hos farmor i Byvattnet och var på väg hem till oss, men vi var tyvärr borta......Typiskt!! Nu har jag turen på min sida! Hade fyra triss som jag och Oscar skrapade i morse, blev vinst på tre st! Inte ofta det händer...? 125 riksdaler och såklart nya lotter för hela slanten.......Snart blir det skrap igen och tänk om......????

Ikväll är det veckans tv höjdpunkt....Tisdagskvällar med Hemmafruarna...Då menar jag INTE Anna Anka utan dom riktiga Housefiwesarna....Bänkar mig framför TVn nu. Tack för denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar