torsdag 18 mars 2010

Nr 127

127 är inte mitt fångnummer på anstalten utan jag var nr 127 i kön idag när jag skulle försöka få kontakt med "förskräcklingskassan".....Men, dom har moderniserat sig sen sist jag ringde. Nu kunde man lätt knappra in sitt telefon nummer så ringde dom själva upp vid tillfälle. Bra jobbat! Då slapp man vänta där i kön och bli förbannad! Och svar fick jag på min fråga också....


Ikväll blev vi bjudna till Farmor på mat. Det var trevligt, tre vuxna och fem barn. Maten var jättegod, nån slags coscosgryta med grönsaker.....Den måste jag prova nån gång! Efter intagen måltid och kaffe gick vi hem till var kvinnas hus. Å nu ska vi invänta pappan i familjen som är på intågande igen. Veckorna går i raketfart! Jag och Oscar ska passa på å skrapa fram en högvinst på trisslotterna medans vi väntar.....


See you later.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar