lördag 13 mars 2010

Mitt nya yrke..

Igår kväll bytte jag yrke för en stund. Syrran hade beställt på slingor, så vi roade oss med det medans grabbarna var på hockeyträningen. Lite tacos slank ner också medans blekningen verkade....Så här såg Annica-pannica ut när hon satt sig i frisörsstolen.

Kåkstads killen kom också förbi och hälsade på, men jag fick varken färga håret på´n eller bjuda på tacos.....Affärsideér avhandlades på löpande band, och jag fick till och med "ta över" en idé av Krister...TACKAR! Nu ska jag räkna på den idag.

Så här snygg blev Annica efter blekningen. Men finns det nån frisör som läser detta och kan svara på VARFÖR blir det bara lite blekt bak på huvve, å jätte blekt fram. Blir så varje gång!

Senare på kvällen kom både Lars, Rickard och Katrin förbi. Då blev det ännu mera affärs avhandlingar....Där fanns också en superidé på gång.

Efter att den här godingen slunkit ner i sällskapets magar var både ideérna och Syrrans datingsida på topp! Vi hjälpte henne att välja ut några lämpliga killar!

Kvällen gick och barnen blev trötta och tillslut gick alla hem till var vört. Men idag får vi umgås igen. Vi blev bjudna till Rickard på Brunch klockan 11 å sen drar vi vidare till grusgropen för lite pulkåkning och solning....Måste passa på såna här fina dagar. Rapporterar vidare lite senare! Tack å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar