lördag 21 november 2009

NU JÄVLAR!!!!!

Precis som överskriften säjer. Nu jävlar är jag FÖRBANNAD!! Och många andra med mig.... Kulturlördan slutade inte som vi hade tänkt oss. Den trevliga dagen förvandlades till nått väldigt osmakligt och surt!! Skolklassen som försökte samla in pengar genom att sälja ett vedlotteri blev BESTULNA på allt dom sålt. Börsen med alla pengar, ca 3 000 kr stals! Fy och usch! Barnen blev jätte besvikna och vi vuxna ocskå såklart! Vi letade överallt i förhoppning att nått litet barn kanske tagit den med sig och släppt ner den på golvet. Men ingenstans fanns den. Vi ska fortsätta leta imorgon, men troligtvis är det borta för alltid.... Fy skäms tjyv!

Nu har jag skrivit av mig lite ilska, jag återkommer och rapporterar om den egentliga trevliga dagen senare. För det var en BRA tillställning tills tjyven dök upp i alla fall......

Avslutar med att säja som en Önskanbo skulle ha sagt....."OM MAN FINGE DYNGE TE EN STRUMP Å SLA!!!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar