måndag 9 november 2009

Djurvän sökes??

Jag fick ett trevligt samtal från en vän i Bollsta...... Alltid lika kul att språka en stund, men hon hade också nått viktigt på hjärtat! Ville jag ta över två stycken Marsvin med tillhörande bur?(eller va de hamstrar?) Tänkte en sekund på konsekvenserna.....Två marsvin och skilsmässa eller inga marsvin och fortsatt förhållande.....Jag fick således tyvärr tacka nej! Så nu gott folk. Finns det nån riktig djurvän där ute? Ring mej, så ska jag förmedla kontakt! Men fort....för det är allergi som sätter stopp för fortsatt djurhållning i Bollsta.....
Antar att det är så här sötnosarna ser ut.....


Det var inte bara Bollsta samtalet som höjde helgen. Svärfar ä inte så dum han heller.....På Lördagsförmiddan kom han över med en lampa i högsta hugg! Jag skulle få ta över den om jag ville. Dom hade visst ingen plats för den längre.....PERFEKT! Denna lampa har jag suktat efter en längre tid å nu är den min....
Idag Måndag var det jobb igen som vanligt.....å sen hämta barnen på Bakfickan. Emil hängde också med hem idag....Så nu är det full fart på övervåningen! Själv ska jag se om det kan bli nån målning ikväll. Tror det blir ganska trögt på den fronten.....Går nog och lägger mig istället...God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar