torsdag 12 november 2009

Hör och häpna....

Idag har jobbet på hemtjänsten fortsatt i vanlig stil, med "bara" en poolare på plats, imorrn blir det nog fler.....Men nu efter all skit jag snackat om Kommun, måste jag ösa lite beröm över min arbetsgivare. Hör och häpna.....Det ryktas om 2st!!! nya tjänster till Skorped, med start nästa år. Man tror inte det är sant. Men dom har väl äntligen fattat galoppen och trollat fram lite pengar ur guldbyxorna.....Vi har ju varit underbemannade hur länge som helst....Så det var på tiden kan man säja, vi är slutkörda i hjärnan allihop! (men jag tror det först när jag ser det)

Ikväll dyker den förlorade sambon in igen. Vid nio bör han väl dyka upp å då blir de andra bullar....

Nova tränar med pruttkudden inför att Pappan ska komma hem. Vört hon ska skrämma honom med en riktig brakare......

Nu ska ungarna se på Djungel boken på DVD och jag kollar väl in blocket lite medans....Tack å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar