tisdag 14 juli 2009

Idag dörna jag iväg te stan. Skulle inhandla lite saker till kommande semestertripp. Plastglas, tallrikar mm. Gick smärtfritt alltihopa. Till och med gräsfröna kom jag ihåg....fanns på Granngården. Killen som stod före mig i kassan köpte oxå frön. Två tjugo kilos säckar och notan hamnade på över 3 000kr!! Han måste ha ägt ett helte hemmarn.....Själv fick jag betala den nätta summan 200 kr, det säjer nog nåt om storleken på såytan......Sprang lite på stan å kollade läget och råkade prova ett par supersnygga jeans, dom satt som smäck. Men tyvärr hänger dom kvar på affärn. Det är ju så "tomt" på kontot nu för tiden...Inte va dom på rean heller.....

Sen gick väl resten av dagen till att packa och fixa inför imorgon. Då åker vi till Åsele. Datorn får också följa med, så jag ska försöka att hålla bloggen uppdaterad.

God natt allihopa, vi ses i Åsele!!

1 kommentar: