onsdag 8 juli 2009

Hurra för Harriet!

Det brukar väl va ont i ryggen man sjukskriver sig för när man vill spara semesterdagar? Och det är just vad jag har. Har kännt det i flera dagar. Men i morse var det värre, när jag skulle duscha högg det till bak i ryggen och jag blev i princip "obrukbar". Tittade jag neråt var det som hundra knivar högg mig i ryggen. Man får ha huvet rakt fram då går det någolunda. Vad kan ha hänt.....?Det beror inte på att vi hade några nattliga gymnastik övningar.......och det kan väl knappast bero på att Norråker-Joel tittade in i går kväll? Annars är han ju duktig på vattengymnastik i alla fall....Nej, ryggontet beror nog på hederlig lathet! Man måste jobba hårdare helt enkelt..... Ryggaset kändes lite bättre efter nån timme så när det slutat att regna kunde vi fortsätta med jordberget. Snart är rabatten klar. Men undra hur ryggen känns i morgon? Man ä för klen för att hålla på med skottning.... HIPP, HIPP, HURRA för Harriet som fyller jämt idag. Dom "smet" till Gotland här om dagen, får man verkligen det enligt lagen?? Hoppas ni har det bra.....

Dagen gick över till kväll och nu är det väl bara att studera i TV-bladet och se om det finns nån smarrig film att vila ögon till.....
Tack för mig....


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar