torsdag 2 april 2009

Tårtracet fortsätter....

Grattis Katrin!! (och Boel Ö tror jag). Nu får man sin ranson av gott fika idag med... I söndags fick man mumsa tårta "sö om ån". Idag går man några steg åt höger och den 6e bär det iväg "sö om ån" igen. Tårta är gott!!

Idag har man varit på Edvarssons igen. börja va stamkund där. Köpte färg till kaklet i köket... Får se hur det går att måla. Köpte även lite tygfärg, kan va bra att ha eller hur? Nova var på hälsokontroll hos syster Sara. Det gick bra, även med sprutan. Kilade in på Tidlösa ting också, men det är lite svårt att ha en "ouppfostrad" unge med sig. Det finns ju så mycke saker att riva ner där.....Vips blir man skylde utan att ha fått med sig nått hem. Typ som Annica brukar ha det....

Fick papper från "Förskräcklingskassan" idag. Måste fyllas i när barnen varit sjuka. Är det bara jag som bojkottar att anmäla vård av barn på nätet?? Tänkte att man kan rädda jobbet för nån kontorsråtta om man ger dem lite pappersjobb...Eller är det så att indragningarna redan är gjorda, så några få stackare får jobba häcken av sig för dessa papper. Dom svär väl ve och förbannelse för dessa mossiga typer som inte verkar klara av internet......I så fall, detta var inte min mening. Ville bara va snäll.....

2 kommentarer:

  1. Du gör inge annat än att äta tårta =P , vad fint badrummet blev, jag är lite avundsjuk !

    SvaraRadera
  2. Tack för den fina blomman!! Verkligen fin! Ja, vi fikar och mumsar hela tiden!! Jag är också en sån där pappersbeställare när det gäller VAB!!

    SvaraRadera