tisdag 3 mars 2009

Magsjukan...

Magsjukan verkar vara som tv serien Dallas. Den tar aldrig slut. Enda skillnaden är att man tyckte Dallas var jätte bra (då i alla fall). Vaknade vid 4 tiden av att Nova bara skrek och skrek. När jag till slut undersökte det hela stod hon upp i spjälsängen och hade spytt ner hela sig och sängen. Av med kläderna och till våran säng med hon. Där låg hon och grät och kunde inte somna. När hon till slut vid 6 somnade hade nästa chef vaknat. Var bara att kliva upp och ta i tu med ännu en spy tvätt.... LESS.nu!!

Mina planer på att ev börja måla på "nåt" blev inte av idag. Oscar ringde till Emil och fick gå dit å hälsa på, och jag började att göra om bloggen lite grann. Håller med Malin att det tar nog flera dar att få till den, och inte blir man nöjd, för man är så van hur den förra såg ut.


Måste lägga ut bilden från mitt köksfönster igen. Fick en kommentar igår om att den såg härlig ut, och visst gör den det. Har för mig att det var -25 grader när bilden togs. På bilden ser ni Lunds guld affär. Klicka på länken här brevid och titta på alla gamla ovanliga smycken Eva säljer...
Lunds är andra huset på vänster sida. Nej, nu måste jag få lite mer kaffe. Har bara druckit två koppar idag, det är för lite.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar