söndag 1 mars 2009

Magsjukan tog mig.....Till slut.

Trodde det skulle gå vägen, men ICKE! Lördag kväll hade vi ett gäng här på besök (hade varnat för magsjukan). Vi åt mat och hade allmänt trevligt. Och förstås satt vi och såg på den viktiga Melodifestivalen! Många komentarer, helst om klädseln... Såg ni brösten på Sara D F? Ingen A kupa där inte. Kan nämna att vi tog en OP till maten, för att döda eventuell magsjuka..

Kvällen förflöt med diverse viktiga avhandlingar och bitvis heta diskussioner... Fick även en kaffegäst från Kåkstan, trevlig prick. Rickard Näsan dök också in en stund efter deras hocky resa. Men senare på kvällen kände jag att det inte var som det skulle i magregionen. Slutade med att jag fick skicka hem alla till "var vört" vid ett snåret. Sen brakade det lös. Spydde hela natten. Man är aldrig så nära döden som när man har magsjuka! Vid halv åtta kom Robert och barnen ner. Då ser vi att Nova ser allmänt slö ut, ligger bara golvet. Då har hon fullt ut feber igen! Blir så less på dessa sjukdomar...

Vill bara säga FÖRLÅT till alla fem som var här, ni är smittade allihopa. Bantningskuren startar om ca 2-3 dagar och lovar en viktminskning på 2kg....


Skulle nån Jägare mot förmodan läsa det här: Kom och skjut mig omgående.....

2 kommentarer:

  1. Innan han skjuter dig kan han väl komma till mig... Jag är riktigt bakis!

    SvaraRadera
  2. Jag rakt förstod e!!!! Tyckte de va märkligt att du inte rörde den GOA drinken.. Själv tror jag att ja e immun mot magsjuka, Tror jag!!!???

    SvaraRadera