lördag 7 mars 2009

Jobbar helg

Jobbar kväll fre till sön, så det finns inte mycket att skriva om. Eller är det nån som är intresserad av stödstrumpor, ögondroppar och grötkokning?? Nä hä, tänkte väl det.... hur som helst får jag ju inte skriva alla "smarrigheter" som egentligen händer på mitt jobb p g a tystnadsplikten.
Delar av familjen Svensson var här och fikade idag. Bjöd på tårtan som var över från i torsdags, måste nog kasta det som är kvar idag. Men hinner kanske med en bit till innan jobbet. Tårta är gott....Hade "proffesor" Mamma till hjälp för att sätta in en besöksräknare på bloggen. Och det gick väl si sådär....Räknaren lyser med sin frånvaro. Nu har jag bara en till jag kan fråga, och det är en riktig data expert. Du på Kåkstan, jag ringer snart.....
Fick höra en tråkig nyhet om en släkting, han har fått en propp i lungan. Hoppas det går bra och att han kryar på sig. Vi har ingen bra släkt när det gäller hjärt och kärl sjukdomar. Tur att man slutat röka i alla fall....(en "tjyvrök" blir det ibland förstås)
Rickard lyckades med en fastkörning när han var hit. Klantigt eller?? Sen for alla stora och små grabbar till Danke för lite skoter och bob åkning. Jag och Nova stannade hemma!

Hare bra allihopa från Lantisen..

1 kommentar:

  1. Min räknare funkar felfritt. Jag skickar lite html kod till din epost som du kan lägga in mellan body och /body tag was not allowed here Coaching special price for you!!
    //dataproffesorn

    SvaraRadera