måndag 2 mars 2009

Bråkdagen till ända...

Dagen har mest gått åt till att lyssna på Novas bråkande. Har varit ett herrans liv här idag. Hon skriker och ramlar hela tiden, ganska drygt.. Men nu är det nära att hon dyker till sängs. Har förresten tvättat den sista spytvätten idag. Äckligt!!

Det blev ju som sagt vård av barn idag med och även imorgon. Nova är inget att skicka till dagis. Inget humör och väldigt risig i kistan, dessutom lite febrig idag med. Hoppas detta är de sista sjukdoms raderna på den här bloggen på ett tag nu....

Nu börjar det verkligen klia i mina Målarfingrar. Vad ska jag ge mig på? Köket känns lite för drygt att börja med nu, och måla om i vardagsrummet igen går väl inte heller. Kanske finns det nån tavelram eller nåt annat "rat" jag kan ge mig på. Det går ju snabbt och är kul!! Men kökets rönnbärstapet börjar kännas lite jobbig faktiskt, jag får se vad det blir...en liten makeover kan väl inte ta sån lång tid.

1 kommentar: