onsdag 4 mars 2009

Tårta är gott!

Idag har Oscar och Nova varit i Byvattnet, hade några ärenden att göra i Stan. Det är ju två i familjen som fyller år inom snar framtid. Det gick ganska bra med alla inköp, förutom en list till badrummet som fortfarande inte hade kommit... Jag "råkade" också köpa två kjolar, en klänning, två linnen plus lite annat. Alltså inga kläder som jag kan ha på jobbet,(det hade jag behövt). Men jag sparade in 600 kronor genom att INTE köpa ett par jeans. Dessutom var dom trasiga, vilket alla jeans är nu. Jag ska helt enkelt ta ett par gamla och "håla" till dem lite!! Märks att man börjar va till åren. Tras modet har jag vart med om en gång förrut.

Sen på em stack vi iväg bort på södra sidan ån. Oscar Sundberg fyller 6år idag. HURRA! Han fick en brandbil. Drack kaffe och åt god tårta. Pojkarna drog iväg upp på rummet och lekte. Amanda och Nova hölls sig på nedre plan, spejade lite på varandra...

Oscar testar sin häftiga bössa som han fått i present...


När vi brännde iväg hem igen var "farbror Haffa" på besök här i Skorped. Stod vid kyrkan som vanligt. Själv fick man smyga förbi utan att bli stoppad.... För att dom redan hade två bilar att ta hand om. TACK!
Tyvärr, färdades POLISEN inte i en sån här häftig bil....


1 kommentar:

  1. Tack för tipset idag... tjänster och genkänster!! Glömmer jag aldrig!

    SvaraRadera