måndag 14 november 2011

Köpa sig göra,

Att måla listerna till altandörren har plötsligt vuxit till ett "gigantiskt" projekt.......Nu åker dom gråa fondväggarna sin kos....ÄNTLIGEN! Har redan tröttnat på dom. Å när jag ändå är i farten målar jag om resten av väggarna i också, det är ju inte gjort något i matrummet sen det brann soteld. Så väggarna är allt annat än fräscha.....

Det blev alltså en hel del färg-inköp på Rusta idag, å sen hann vi med att fika på Coop innan hemgång, största negerbollen och kaffe! Jobbigast med hela resan var att jag fick lov att tvätta bilen när jag kom hem, Urk! Tar på när huvve håll på sprängas....
Tack å hej då, till denna tråkiga vägg......hoppas INTE att vi träffas igen!

Nu till lite roligare nyheter!!

Har hört ifrån "säkra" källor att det är en bebis på gång här i Skorped!! Härligt......BRA jobbat, säjer jag. Blir nästan själv sugen på en liten sötnos......Åtminstånde själva tillverkningsfasen, och efter att bebisen "pluppat" ut. Jäsningen i ugnen hoppar jag över!

Sov sött, Sweet dreams....Det ska jag ha i alla fall :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar