tisdag 22 november 2011

Hello!

Tiden går........Nu har den här dagen också runnit iväg! På dagen har jag hemtjänstat och ikväll har det varit miniorer och avslutning på barngympan. Nova ger högsta betyg på gympan! Ett stort TACK till Evelina och Linn som hållt i det hela. Bra jobbat!!! Hoppas att ni vill fortsätta nästa termin...... :))

Härligt med lite frostigare väder, imorse var det sex minusgrader.......Nu får jag börja baxa in bilen i garaget. Det är ju väldigt behändligt med en snö och isfri bil när man ska älga iväg på morgonen.

Nej, gott folk! Nu blir det Desperate Housewives på femman! Å ikväll "orkar" jag vara vaken, förra veckan var jag ju mer död än levande........Tur att jag kom ihåg att se reprisen i Söndags. Vill inte missa ett endaste avsnitt om dessa botoxade snyggingar på Wisteria lane!

Bänka er ni med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar