fredag 11 november 2011

Hoppla!

Vips så va altandörren på plats! Snabbt som blixten.......och snyggt som tusan blev det med helglasad dörr. Nu är det bara "finliret" kvar, å det kan ta nog så länge. Foder, lister, måla.......

På eftermiddan har jag hunnit svänga iväg och lekt frisör hos en Hägglundsarbetare som ska på "firmafest" ikväll! Låter trevligt värre. Area 1 var första anhalten för Bosch-gänget! Ha det bäst ikväll!! Och kom ihåg att festa riktigt länge på krogen sen i natt!! Om ni orkar......
Lite musik till fredags middan??

TAKIDA

Nu ska jag kolla upp potatisgratängen i ugnen......Check, check!!

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    härligt att dörren nu sitter där. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
    Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!
    /Vendela

    SvaraRadera