onsdag 9 november 2011

Frånskjut?

Min egen buggkurs svåraste move......."Frånskjut med avancerad avslutning".......Skulle nog lika gärna kunna vara nått man ska praktisera i sängkammarn, men, det är det inte.

Det har tränats som tusan här på eftermiddagen. Grannarna måste tro att vi ha gått å blive skogstokiga! I alla fall gick dansen som hejsan,( ibland.....) Hur gick det med musiken då? Jo, i cd-växlaren i Mercan hittade jag en  Scotts-skiva. Den passade utmärkt! Men, nu är jag totalt slut på!! Febern tar jussom ut sin rätt.......Vila, vila, vila.......nu vill jag ha snälla barn som går och lägger sig tidigt ikväll. Please!!

Äntligen har jag lyckats få ordning på kommentars-inställningarna på bloggen. Så nu kan alla som vill skicka en kommentar. Welcome!

Nej, ska man ta och fresta sig själv med ett rör treo till kvällfika.....Mums va gott de ska bli!

2 kommentarer:

  1. Om vi slänger i oss lite vin så kommer snurrarna av sig själv jag kurerar mig rejält till nästa bugg.

    SvaraRadera
  2. Exakt rätt taktik! Då går det som hejsan....Det märkte jag i Lördags :)

    /Länsman

    SvaraRadera