lördag 26 november 2011

Experia......

Nu har min mobil gått å blive riktigt skogstokig! I morse när det var strömlöst skulle smarta jag använda den som ficklampa för att kunna se var jag gick.........Då vips ringer telefonidioten själv upp ett telefonnummer! Å jag och Nova fattar ingenting utan går och trallar på Eddie Meduza i mörkret........Förlåt, säjer jag till den jag ringde till, kul att bli väckt 07.00 på Lördagmorgon.

Började undersöka vem det var jag ringt till å då hade det okända nummret konstigt nog blivit kopplat i kontaktboken till Anders Sundberg! Så om det var dig jag ringde å väckte ber jag om ursäkt......Söker man på nummret är det ingen som äger det i alla fall. Mysko!

Jag ska nog inte ha nån telefon....Endera jävlas den eller också ligger den glömd någonstans så jag missar en massa roliga sms.... :)

Mot hemtjänsten.NU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar