onsdag 9 november 2011

Döden, döden!

Usch, vad jag känner mig möglig idag........Huvve håll på sprängas å halsen värker som tusan....Not good! Tur att jag är ledig idag i alla fall.

Nu när jag skickat sonen med skolbussen ska jag försöka bota mig själv med några kaffekoppar. Det hjälper väl mot alla bekymmer? Å sen måste "tummer ur" så det blir nått trevligt gjort i det här huset idag!

Läser i ÖA att stölden av filmkameran har anmälts till Polisen, BRA!......Verkar vara en hungrig tjyv, en tårtbit har visst också slunkit ner......Ingen bantare som är skyldig då?
Märkligt att dörren hade låsts upp.....Men, det kanske begränsar antalet misstänkta??
Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Samma skit i det här huset - ONT i halsen och möglig... inte bra.
    Tack för lånet av vinet - nu gick det bra ändå så allt är kvar... dyker in med den nån dag.

    SvaraRadera
  2. Dynga! Har vi inte nyss haft ont i halsen....Kanske vi delar på vindunken du och jag i rent medicinskt syfte!

    SvaraRadera