fredag 11 november 2011

11-11-11...

Morning allihopa! Nu hoppas jag att jag har botat min sjuka! Att sova i nio timmar borde göra susen, eller hur? Får väl se hur det känns sen jag varit uppe ett tag.

Dagens datum, 11-11-11..... Passande för alla giftassugna? Jag hade räknat ut att svägerskan skulle slå till idag....Men, efter förhör med hennes sambo igår kväll blev jag lite osäker........Men, det torde väl synas senare idag vem som hade rätt :)))))
 Kändisar verkar gilla mycke "lull-lull" i sina klänningar......

 Tom Cruise.....Bruka det inte stå om skilsmässa för dom i skvallertidningarna......??


 Här är det bebis på G!!

 Jordan gillar rosa.......

Lycka till alla som ska gifta sig idag!!



2 kommentarer:

  1. Ledsen Linda - det blir nog jag som har rätt... Men jag hade ju mina aningar om ER... Får väl satsa på nästa spännande datum . 20 /11 - 2011

    SvaraRadera
  2. Ha,ha!! Typiskt....Tyckte det verkade så hemlighetsfullt med den här resan ni skulle på i helgen, så fantasin skenade iväg!!

    SvaraRadera