torsdag 24 november 2011

Jag = Värdelös!

Helsicke! Va dåligt det gick för mig på buggkursen ikväll........Ser ut som jag måste fortsätta att underhålla mig i baren när jag ger mig iväg ut på nån dans, å de ä ju rätt så skoj de med, när jag tänker efter!

Igår var det tapetsering som stod på schemat.........Nova ser inte så särskilt nöjd ut. Hon tyckte att vi skulle måla mörkrosa istället.  
Nu är det blommigt som gäller i matrummet. Var dödligt less på dom mörkgråa fondväggarna.  
Man ska inte underskatta Rustas tapeter......Dom här köptes på rean. Alltså i princip gratis! Passar mig utmärkt eftersom jag är ganska ombytlig av mig. Vips ska jag upp med nått annat, å då är det ju schysst att man inte lagt ner flera tusen på en ynklig vägg.

Snart har denna särskilt trevliga dag tagit slut........Ja, det är sant!! Dagen var rätt så nice trots kaoset som råder i detta hus........

Sweet dreams...... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar