tisdag 29 november 2011

Dåligt samvete?

HA! Nu behöver jag inte ha dåligt samvete över att jag rinde å väckte någon stackare i Lördagsmorse.......Igår kväll ringde nämligen nummret upp igen, (som numera står som A. Sundberg i kontaktboken) En försäljare såklart! Som berättade att jag skulle FÅ en film gratis, behövde "bara" betala för porto.......and by the way, du måste binda dig att köpa visst antal filmer sen också.......Hade det varit en rejäl "vuxenfilm" hade jag slagit till direkt! Men, nu sa jag NEJ tack.

Å just de, hahaha!! tjilligt att jag fick ringa å väcka dig, din dryga försäljare!

Härligt med två lediga dagar i rad..... Idag, tror jag, att jag ska fortsätta rensa ur mina garderober. Räknade här om dagen ihop att jag har 14 stycken kjolar varav 9 jeanskjolar.......Hur många kjolar behöver en kvinna egentligen?

Om jag har tur hittar jag nå snygga bortglömda kläder som jag kan kränga på mig till helgen. Då blir det Brux på Lördagkväll!! Skojsigt!!

Nu mera kaffe! Skål....

2 kommentarer:

  1. Kanske du har olika längd på kjolarna

    SvaraRadera
  2. Ha,ha!! Nej, man kan säja att alla kjolar är i det närmaste identiska.....Men, nu finns det "bara" 8 jeanskjolar kvar i alla fall. En lyckades jag kasta bort....

    Kram/Linda

    SvaraRadera