onsdag 30 november 2011

Glömsk?

Hoppsan!! Denna "housewives" viktigaste uppgift på hela veckan höll på att gå åt h-vete!.......Nämligen ställa ut soptunnan. WOW!! Vilket spännade liv man lever, känner jag nu. Hade i alla fall totalt glömt bort tunneländet. Men, som tur är har sopchaffisarna lagt om rutten lite, så här på byn töms inte tunnorna lika tidigt som förut. Tack för det! Då hann jag älga iväg ut med den imorse.

Nej, det skulle vart lika spännande här på Skorpedsvägen som det är på Wisteria lane, där "the real Desperate Housewives" bor........Då hade jag nog haft ett lik i soptunnan och en älskare i garderoben!

Då var det redan Onsdag, å vad ska jag hitta på idag då? Koka knäck med mina krassliga barn kanske.

Å förresten, nu  anropar jag Syrran!! Hä hit dig och drick kaffe idag vettja!! Har du eftermiddag? Vore roligt att umgås med en vuxen person ibland :)

5 kommentarer:

  1. Vaa?!! Har du ingen älskare i garderoben?? Inget lik i tunnan?? Undra varför just jag va den enda på hela Skorpedsvägen hade dragit ut min?? Blev lite osäker om det va rätt vecka.

    SvaraRadera
  2. Det är rätt vecka! För nu ser jag sopbilen...

    /Linda

    SvaraRadera
  3. Tänk som jag, jag har sophämtning "jämt". Det går bra så länge de inte ändrar om hämtveckorna igen... :o)

    SvaraRadera
  4. Ha,ha!! Det va smart!

    /Linda

    SvaraRadera
  5. Klåen, läste detta inlägg LIIIITE försent för nå kaffe !!! Synd... :-)

    SvaraRadera