måndag 14 november 2011

Måla?

Fy tusan! Vad härligt det känns att vara ledig idag. Tror att jag ska börja spackla och måla foder på altandörren idag. Målning är ett jobb som ALDRIG tar slut......Men, först krävs det en hel del kaffe och hostmedicin för att starta upp denna kropp.

Det här blir ju bara SÅ snyggt!

Funderar om jag ska bränna iväg till rusta en sväng idag också, jag måste försöka fuska till där det inte finns någon tapet i matrummet. Hur det nu ska gå till? Morsan, ska du hänka på??

Grattis coolaste Emil på namnsdagen! (och alla andra Emilar förstås.....)
Här är vi på campingen i Sollefteå i somras......Härliga varma tider!

Nä, nu ska jag räkna på en ny affärsidé.......Solbergs slalombacke är till salu, läser jag i ÖA idag. Måste ju va lätt som en plätt att driva den anläggningen? Japp, så får det bli! Slalombacksägare L.Lygdman. Hon kan fan inte åka slalom, men, dricka jäger i backen! Det är hon en fena på......

Jobba hårt där ute idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar