fredag 15 januari 2010

Tjugondaknut ha varit....

Tjugondagen har paserat å jag har fortfarande inte fått bort alla julgardiner! Usch, idag måste det bli ett ryck....har man gått å blive lat på gamla dar? Inte ens bloggen har blive kvitt sitt juliga utseende...

Just nu i denna stund har vi Sotarn här på besök. Sotning och provtryckning av muren. Måtte de gå vägen. Känns lite burrigt med bara lite drygt 15grader inomhus i morse......Får vi elda idag ska jag fågeln hetta upp kåken till minst 27grader, åh va mysigt......Jag fryser som en hund och just nu har jag tre par tjocksockar plus två tröjor och ändå fryser jag.

Nej, nu måste jag börja med gardinerna, då kanske man får upp ångan lite grann. Eller så värmer jag på vinglöggen som är kvar sen jul. Det brukar ju värma bra inombords....

Hej då, från en frusen Lantis....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar