lördag 16 januari 2010

Campinglivet börjar..

Igår fick vi äntligen ha det varmt och skönt i huset igen. Skönt! Kvällen fördrevs med att äta köttfärspaj och sen for Robert iväg en sväng för att skriva en verksamhetsberättelse....Jag och barnen såg på Lets Dance och lekte följa john.....Leken va roligare än dansen. Nova och jag pustar ut efter följa John.....Oscar var fotograf.

En riktigt flottig kaloribomb......men gött va re!
När Sambon kom hem gick jag över till Syrran medans han la barnen. Klockan gick fort då jag å syster yster hade en del otalt me varann.....Klockan va ett innan jag travade iväg hem igen!

Idag har Polar-pärlan kommit ut ur sitt vinterbo. Nu ska vagnen ner till Stockholm så att Sambon har nått att bo i.....
Man är ju inte van campinglivet på vintern, jag tycker det känns lite burrigt att bo i husvagn på vintern. Han behöver nog inte packa grillen? Han skulle inte ens ta värmeljus med sig...Vill han inte ha det mysigt på kvällarna??

Just i denna stund går vi och väntar på att kakelugnsmakaren ska dyka upp. Han lovade att komma idag, för att undersöka vad han behöver beställa för att kunna laga den eländiga muren! Tror jag ska höra om han kan mura upp en vedeldad bakugn åt mig också...då han liks ä här....Torde väl va ganska billigt?

Nu ska Nova sova......over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar