fredag 1 januari 2010

Nyårs firandet!

Gårdagskvällen blev en lyckad tillställning. Vi var 13 stycken barn och vuxna som firade in det nya året hemma hos oss....
Gästerna har anlänt och här tar vi oss en drink....Sen blev det förrätt bestående av nå räkgrejs och allas vår bästis Herr OP Andersson! Barnen är verkligen stylade för fest! Kolla va snygga dom är.....
Efter intagen måltid var det dax för lite lekar.... Alltid lika kul! Synd bara att Daniel vann hela tävlingen....Vilket nederlag! Jag vill ju vinna!
Här är tävlingen i full gång! Jag ska inte berätta hur den här tävlingsgrenen gick till. Men kan avslöja att det gick ganska hett till ibland.....
Här försöker Rickard samla in lite poäng, men det gick väl sådär....I den här "flaskgången" var Danke överlägsen! Slog ut allihop lätt som en plätt.....Det var bara två deltagare som tog poäng i denna gren. Katrin och Daniel! Jag måste försöka träna upp mig för eventuell revanch.
Här sitter jag och surar eftersom jag inte vann.......Men jag kom på en hedrande tredje plats. Och både jag och Katrin slog ut Näsströmmarna å de va ju väldigt BRA, kanske det enda som betydde nåt!! Helst i en sån här viktig tävling......

Kvällen gick och det dök in fler och fler gäster, väldigt trevligt! Många av besökarna kom ifrån Faktorsvägen och på sen natten tittade till och med en fd Konsumföreståndare in. En av mina arbetskamrater hittade också hit, det var kul!
Oscar och Emil i full färd att tända sina bamse tomtebloss!Här knäpps sista bilden för året och för kvällen också för den delen.....(batteriet tog slut just på det nya året) Barnen härdade ut och va vaken till 12 allihopa och fick se raketerna. Efteråt stupade barnen i säng eftersom.....Vi vuxna mäktade med en stund till. Närmare bestämt till kl 05.00! Jobbigt idag....Kul igår....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar