fredag 18 december 2009

Nu äre klart!

Idag gjorde jag sista rycket med julklapparna. Spenderade mesta delen av dagen i Stan.....Trevligt värre! Men kallt, som tur var fanns det plats i Åhlens garaget. Hittade allt jag jag skulle och det slank även ner en klänning i shoppingbagen, men konstigt nog var den inte riktigt lika fin hemma som i provhytten.....Undra va de bero på? Den får nog åka tillbaka till affärn....
Besökte även systemet och köpte lite glögg. Kan va bra å ha i denna kyla. I uberg var det 32,2 grader kallt när jag brännde till Ö-vik.

Ubergs rakan klockan 09....-32,2 grader....Burr...

For hem igen när alla pengar tagit slut och resten av kvällen spenderades framför tvn och i badet.....När vi skulle hoppa i badet kom en konstig replik från Oscar, han sa så här.................. Vet du mamma, man har bättre användning av en snopp......visste inte va jag skulle svara.......Men troligtvis är det väl sant.....Vad tror ni? Är det bättre med en pillesnopp...?

Tack för mig så länge.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar