måndag 7 december 2009

Illa, jag mår illa...

Usch å fy. Ett ständigt illamående och en malande magvärk har förföljt mig sen i Lördags morse.....Kan det va nån variant på magsjuka eller är man rent av gravid??? Få se då...vad ska bebisen heta? Det får bli Liam, det namnet hade jag tänkt ut redan då Oscar föddes, med då tog sambon i och bestämde att Oscar skulle namnet bli och det gick ju bra det me.......Nä förresten det är nog magsjuka ändå!

Idag har jag hemtjänstat i vanlig stil. En kvinna från Hädanberg poolade hos oss idag. Trevlig tjej....Mitt lönesamtal gick bra och jag förväntar mig en REJÄL höjning av lönen...? Nej, nu måste jag skriva nått roligare! Just i detta nu försöker jag ragga chafför till 30-års festen vi ska på i helgen. Men det går lite trögt. Killen på Kåkstan va visst inge sugen.....Köra som ä så kul?

Vart tog julstämningen vägen då? Ja just de....Den regnade bort igen. Vilket konstigt väder de ha blitt. Säjer som en gamling..."de ä vi människer som ha jorrd å vä jolklote"

Tack å good bye....

2 kommentarer:

  1. Jag tror Gravid!! ;-) Alltså har ni ju igentligen chaufförsproblemet löst....he,he....Även vi behöver ju en kusk till Julbordet!! Frivillig, nån???

    SvaraRadera
  2. Ja, nog skulle de va mysigt med en liten gosklump.....Men så är inte fallet. Alltså är vi utan chafförer allihop...Hur mång ä ni då? Vi är fyra...

    SvaraRadera