fredag 18 december 2009

Burrigt! Men Juligt!

Nu fick vi vinter tillslut, härligt så här innan jul. Igår gjorde jag min sista dag och nu är jag ledig för julhelgen. Tog föräldraledigt, har ju snålat in på dagarna när jag var mammaledig för att kunna va hemma med barnen sådana här helger. Nu blir det myspys för hela slanten! Började igår med lite knäck kokning med Oscar.Här är knäcken på svalning....Tomten har Nova knåpat ihop på Dagis. Supersnygg!

Idag är det fredag och jag ska bränna iväg te stan och inhandla dom sista julklapparna. Sambon blir ju så besviken om han inte får nå julklappar......Vört man måst ta mössa på sig, termometern visar -26,5....burr.....

Dom årliga pepparkaks husen är tillverkade. Oscar och jag gjorde var sitt. Alltid lika kul.....Det är så mysigt med jul! Men man kan inte säja att det blev nå skönheter direkt, men Oscar är nöjd i alla fall.....Han skulle absolut ha skorstenen på sne och det blev ju snyggt!

Nej, nu ska jag ut i kylan å göra å ve nå perninger!!! Hörs å syns....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar