tisdag 25 juli 2017

Vilken "rolig" dag..

Håhåjaja..

Vilken urtråkig semesterdag jag har haft idag! Först målade jag stenfoten klart, sen blev det avfrostning av frysen...å efter det storstädning av spisen och sist men inte minst städade jag köksskåpar. Ja, ni hör ju vilken tråkig dag det har varit. Tur att den snart är slut 😎 

Det här förvånar mig? Hittade dessa i en av köksskåpen. Hur många vattenflaskor behöver man?? Så här många kan inte behövas i alla fall. 

När jag liks va i farten och grävde i frysen tog jag och förberedde lite kött också inför eventuell grillning. Man vet ju aldrig när man blir grillsugen 🌞🌞

Å för att den här dagen ska fortsätta att gå i tråkig anda så ska jag starta tvn och kolla om det finns nån dålig film jag kan se

/Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar