lördag 29 juli 2017

Bröllop och Trav!

Tjo flöjt!

Då laddar man inför BRÖLLOP! Klockan tolv idag smäller det för Tommy och Kristina då dom drar till och gifter sig. Härligt - Det var väldigt länge sen jag var på bröllop 👍

Å igår kväll hade vi lite altanhäng med Katrin och Rickard = Trevligt! Det var många ämnen som skulle diskuteras 😎
Gårdagens middag - Thailändsk gryta med jasmineris. Den blev riktigt god tycker jag. Köpte en färdig kryddblandning till grytan - enkelt och bra!
Och här gör Nova sin första inbakade fläta. Hon hade kollat hur man gör i ett youtubeklipp
Resultatet! Tycker den blev riktigt snygg!! 
Nova hon kan hon! Henne måste jag leja när jag behöver nån schysst frisyr.....t ex idag när jag ska på Bröllop 😎😎

Nu till överskriften! Det är inte bara Bröllop på dagens schema...Nej, Länsman har spelat på travet också!! Så lämpligt till kvällen kan jag vara miljonär! 

/ Tack och hej 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar