torsdag 27 juli 2017

Gudars skymning!

Gudars skymning! 

Vad har jag gett mig in på? I ett svagt ögonblick av total uttråkning på grund av denna töriga sommar lyckades jag leta fram 20 liter väggfärg och en burk med vanlig vit färg: 

Å vips började jag och Oscar måla om i köket! Hujedamej, vilket skrabbigt kök man har 😎😎 Och jag kan meddela att köksskåpen inte blev till sin fördel med vit färg på väggarna....nu ser man bara ännu mer hur fula dom är, hahahahaaa! 
De gråmålade väggarna har varit i flera år nu, så det började se rätt så skamfilat ut i köket. 

Det första jag gjorde var att måla på ett nytt varv med vitfärg på kaklet. Det blev då i alla fall bra 👌


Och här går vi lös med vitfärg. Nova lekte konstnär och målade några figurer innan jag och Oscar tog över slavarbetet...

Nä, vört man ska börja med varv två då, så det blir klart nån gång. 

/ Tjingeling 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar