torsdag 6 juli 2017

Sex rätt på travet!

Tjo flöjt

Jösses vilken "storvinst" vårat andelsspel i V86 drog in i går....Sex rätt och en total vinst på 75 kr i systemet 😜 Vilket betyder 3 kr i vinst till mig!

Höhöhöhö, jag gick alltså back 117 kr!! Jaja, jag tar nya tag nästa vecka - då tror jag rätta STORVINSTEN kommer....

Å annars? 

Jo, idag börjar jag dagen med att bränna in till Övik en sväng innan jobbet. Ska hämta ut idhandlingar på sjukhuset.

Å sen är jag DÖLESS på denna kyla!! Vad fan, är det istid på G?? Ro hit med sol och värme nu!!!! Annars måste jag rycka in en utlandsresa tror jag. Jag vill sola och bada - inte huttra och frysa 🌞
Bildresultat för kroatienBildresultat för kroatien

Roade mig igår kväll att titta lite på Kroatien. Ser ju rätt nice ut där eller hur? Har hört många som är nöjda efter att ha semestrat där.

Nu mot Övik
/Puss å kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar