söndag 9 juli 2017

Altanhäng!

Tjo ho

Å vad det går bra att ha semester! Igår var en strålande fin dag och jag hann med både shopping i stan, tårtätning i Bjästa, en sväng på puben och sist men inte minst blev det altanhäng med grannarna!! 
En svalkande kall Mariestad satt som en smäck i det varma vädret 🌞🌞
Härligt att äntligen kunna va ute utan att man frys ihjäl 
Jag redo för lite kvällshäng på altanen - och vet ni vad det bästa är?? Jo, snart är det hemska "nåkvinet" slut!!! Bra jobbat säger jag till mig själv. 

Ja happ, vad ska man hitta på idag då?

Först och främst är det ju strålande sol så jag måste väl steka fläsket lite. Å sen tror jag faktiskt att jag ska ta och måla naglarna!! Det kan man ju roa sig med nu när man ä ledig från jobbet. 

Men först en tredje kaffekopp 
/Tjing 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar