tisdag 4 juli 2017

Herrgårdsparken i Köpmanholmen

Morning

För nån vecka sen var jag ju på utflykt till Köpmanholmen och Herrgårdsparken. Väldigt trevligt ställe tycker jag. Så dit kan ni alltid styra kosan om ni vill ha nåt vackert att strosa omkring i...

Och självklart hade jag min följeslagare systemkameran med mig 😍 Det är inte alls lätt att ta bra bilder så jag tränar för fullt. På alla dessa bilder har jag använt en effekt som gör att det blir lite "suddigare" i bakgrunden/kanterna.
Den här blev skaplig tyck jag!

En sån här armeringsbungalow vill jag också ha....hur svårt kan det va att svetsa egentligen??

Den här blomman blev inte så fin


Det här är ett insektshotell - läckert!

Parken var fylld av alla möjliga konstverk, här är det gjutna ansikten...

Och vips en stor graffititavla! 
Utsikt vid havet
Ännu mera tulpaner

Dom här elefanterna var söta tyck jag! 
Den här trädbild blev helt OK
Här tror jag att det är Café på somrarna? 

Så har ni lite för er nån dag under sommarn - Åk till Köpmanholmen och vandra i Herrgårdsparken. Absolut värt ett besök. Å GRATIS är det också, passar min börs precis 😜😜

/Over and out 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar