tisdag 25 juli 2017

Tusen klänningar senare...

Suck!!
Fy fågeln vad jag ogillar klänningar 😡😡 Igår travade jag Birsta runt i timmar för att leta en klänningsjävel!! Kan inte påstå att det gick bra...provade kanske tjugo-trettio stycken. Usch, storblommigt, mönstrat eller beige verkar va det som gäller 😖 Inte alls snyggt! 

Det hela slutade med att jag fick lov att köpa en klänning och en kjol/blus, bara för att inte komma hem tomhänt. Och bägge plaggen är ungefär lika fula! Så nu måste jag bestämma vilket jag ska ha på Bröllopet och sen måste jag iväg och lämna tillbaka ett...
Det här var innan den hemska Birstadagen började
Här sitter Länsman helt ovetande om shoppingeländet! 
Varmt och skönt i solen 
Det här var det bästa med gårdagen = lunch 😜😜Jag tog en jättegod pastarätt med kyckling å chili 👍

Å nu är man hemma i Skorped igen och jag ska sprätta iväg ut och fortsätta på det jag lämnade - nämligen måla stenfoten 

/ Tack å huj 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar