söndag 16 juli 2017

Omgruppering

Tjo flöjt! 

Så där ja! Då har man lämnat Åsele bakom sig och istället checkat in på "Gultjäls femstjärniga camping" ☀️☀️

Å nu är middagen slukad och jag ser fram emot filmvisning i Annica å Mats "biosalong". Spännande dokumentärer står på schemat 👍 

Nu lite mer bilder ifrån Åsele: 
Det här har typ blivit tradition - att lyssna på uppträdande som är vid Sagascenen. Å Nova och Märta är helnöjda över sina inköp. Varsin mask! 
Och jag köpte mig en ballong!? 
Sen på lördagnatt va vi in på hembygdsområdet för att se på Litter-Jinder (stavning??) Stackars jänta som fick uppträda för typ 30 pers 😜😜 Å hennes show va då inte alls i min smak heller....Det var stor skillnad på folkmängden när Jockeiboyen va där ifjol. Då var det helt pintjockt med folk! 
Fast brudarna va nöjda!! Både autograf och bild...utan att behöva stå i kö 😎😎
Det här var mitt och Oscars betyg på uppträdandet.... 

Tack för mig 
/Hej 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar