måndag 24 juli 2017

GLASSVERKET

Skitt-pomfritt vilken supergod milkshake jag ryckte in på glassverket!! 
Glassverket är en glassbar bredvid kokpunkten med underbar utsikt över en småbåtshamn. Och i menyn fanns hur mycket gott som helst! Det var väldigt svårt att välja när det fanns så mycket smarrigt 😍😍
Mitt val - Jordgubbsshake med glass, mjölk, färska jordgubbar och grädde å strössel på toppen!! 
Nova tog en nutellavariant 
Utsikten gjorde att jag hade kunnat sitta där hur länge som helst 
Synd att shaken tog slut så småningom. Sånt här finns alltid plats för i min mage 👍
Oscar hade oxå jordgubbe
Hit vill jag fara igen!! 
Mums😜

Nä, nu tar jag kaffekopp nummer två! 

/Puss å kram 

2 kommentarer:

  1. Fick inte Robert nån milkshake ? Eller är det bantning för honom?

    SvaraRadera
  2. Hans va slut innan vi hunnit få våra och sätta oss!

    SvaraRadera