söndag 2 juli 2017

9 SVETTIGA KM!


Tjo ho!

Hur mycke klappgröt ha man te huvve egentligen?? Att ta löpningen på hetaste tidpunkten på dagen är inte så smart!! Igår drog jag NIO urjobbiga kilometrar....trodde att jag skulle få hjärnblödning innan jag var tebaks....Usch, vad tungt det gick, fast ä huvve dumt får som sagt kroppen lida 😎😎
Men, snart fick jag en sån här svalkande drink i min hand! Utan den hade nog kroppen kokat upp. Tack Katrin för den svalkande goda drinken - som jag tyvärr redan har glömt va den hette! God var den i alla fall. 

Å annars är det lägerbål som gäller varje kväll, och idag blir det gudstjänst som avslutning och sen på eftermiddan har NOVA 10 ÅRS KALAS!! 
Barnen på lägret uppträder under lägerbålet


Jag tror att det är över sextio barn på lägret i år. Bra jobbat alla som håller på med lägret 💪💪

Näpp, bäst att hoppa i duschen då 
/Tjingeling 

2 kommentarer: