onsdag 29 februari 2012

Skorped rules!!

Fy tusan vad schysst vi har det här i Skorped! Min rygg håller som sagt på att rasa ihop av denna djävulska smärta. Men, efter ett enda telefonsamtal har jag vips en massör som kommer på besök i morgon. Var nån annanstans kan man hitta en sådan service?? Tjoho, det finns nog hopp om liv ändå? Hoppas hon kan få nån rätsida på ryggaset. Det drar ju ihop sig till jobbarhelg, å då vill jag vara frisk.

Dagen har annars gått åt till att ha ont som satan och största ansträngningen jag gjort var att ta bilen bort på affärn......Å det tog på krafterna kan jag säja! Usch, höll knappt på att få ut bilen ur garaget.

Katrin kom förbi med både spikmatta och specialmedel att smörja på ryggen. Så idag har jag provat att ligga på spikmatta för första gången. Riktigt bra faktiskt. Den bedövade jussom bort den andra smärtan i ryggen för en stund.
Nä, nu ska jag försöka masa mig iväg till duschen. Ha det bra där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar