lördag 25 februari 2012

Hello,

Igår kväll fick jag äntligen träffa "Kåkstads" Krister! Sist vi sågs var på juldagsnatten, så det var ju ett tag sen.....Fågeln va bra det går med viktnedgången för honom!! Bra jobbat. Man känner knappt igen dig längre.
Krister hade sin fru med sig också. Dom är ett väldigt tjusigt par! Den här bilden "tjyvade" jag ifrån FB. Det är synd att man inte kan prata så bra med henne, man ä ju ingen klippa på thailändska direkt....Men, hon kommer att lära sig svenska snabbt som blixten, det är jag säker på.

Enda dåliga med kvällen var mitt eländiga illamående. Fick gå och lägga mig redan halv tolv, bombsäker på att magsjukan var i antågande, fast den dök aldrig upp, men, jag känner mig rätt så möglig idag med. Är det psykiskt? Det går ju magsjuka runt byn, å bara det brukar göra att man känner sig illamående! Å det går inte att skylla på alkoholmängden heller, för den var obefintlig....

Men nu ska jag ut i friska luften. Barnen ska på skidtävling borta på skolan. Det botar nog alla sjukdomar!

Hejsvejs! See you later...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar