söndag 12 februari 2012

Nu har det hänt..

Japp!! Nu har det hänt igen.....Det var 1,5 år sedan sist.......En bakfull Linda Länsman!! En rolig fredagkväll på Forum betalade tillbaka sig dagen efter kan man lugnt säja!

Dessutom spenderades hela Lördagen i Solberg med slalom på schemat. Man är ju nog dålig på slalomåkning i vanliga fall.....Å jag kan säja att inte blev jag "säkrare" av att vara dyngbakis!! Men, jag tragglade mig igenom dagen på nå konstigt vis. En ofrivillig bantardag......första måltiden intogs lämpligt till Melodifestivalen kl 20.00 :)
Av någon anledning orkade jag inte ta kameran med mig i backen igår, så det här är en bild från ifjol.....Det ser ut som jag har ont i magen här med?

Vi hade i alla fall en tokrolig kväll i Junsele, med många skratt! Kvällen startade hos syrran med mat och tillhörande dryck. Efter några klädbyten och en snaps drog vi iväg mot Black Jack åkandes i "Runes saaben".....Coola som bara den var vi, med takräcke å allt.
Vem i helsicke kom på att det skulle drickas fördrink innan maten? Men, god var den!
Här har vi kört fast med Saaben.....Å syrran passar på att ta sig en rök innan hon ska skjuta på!

Kvällen gick fort som tusan och när klockan blev ett bar det iväg hemmåt igen, via Grundtjärn denna gång. Så här i efterhand känner jag att det hade vart klokare att ha spenderat mera tid på dansgolvet och mindre tid i puben! Å vem är det som lurar i en allt brännvin???

Men, nu är man på banan igen, och jag kan faktiskt tänka mig att dra iväg på dans igen........Konstigt, vad Lördagens illamående glömdes bort fort då!

Good bye my friends ;-) 

2 kommentarer:

  1. Ja men nu när du gått buggkurs å allt! Klart man ska vara på dansgolve då! =)
    Det är där man lär sig dansa ÄNNU MER! =)

    HA de gött!
    Kärringa på degersjö!

    SvaraRadera
  2. Ha,ha! Du har ju helt rätt Jessica! Men, jag hann prova några varv bugg innan jag parkerade mig i baren....

    Ha det bäst du med/

    SvaraRadera