onsdag 1 februari 2012

Bon prix

Åh, vad bra att det kom en katalog i brevlådan idag.......Då får den agera "godnattsaga" för mig ikväll. Tror jag måste vila mig ifrån Zlatan lite, kan ju bli rakt för mycket av det goda?

I alla fall fick jag mig en trevlig pratstund med min mor i eftermiddags. Kaffe och semlor ä jättegott att mumsa på medans man surrar om ditt och datt.......Min mor som är expert på det mesta, (såklart även bullbakning) visste direkt att jag hade haft för het degspad då jag blandade i jästen. Därav den degiga konsistensen.......Hon har rätt! Men, som sagt degiga semlor är också gott!
Vilken tur att jag var smart å gjorde några för många......Det betyder två semlor extra till mig imorgon. En får väl bli till frukost å en till midda! Slurp ;-)

Nu surfar jag iväg till www.nelly.com

Hare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar