torsdag 1 mars 2012

Massage!

Idag har jag haft en ryggexpert på hembesök. Fick en välbehövlig uppmjukning av alla muskler som stelnat ihop. Värken är inte lika hemsk som igår, så idag har jag kunnat röra mig lite bättre. Imorse kunde jag t ex ta på mig sockarna själv. Igår var det Nova som hjälpte mig med det.

Jobbet i helgen måste jag tyvärr vila mig ifrån. Törs inte börja arbeta med dessa knivar som skär i ryggen när som helst. Man kan ju råka knuffa omkull nån gamling om man har otur. Igår då jag skulle hjälpa Nova på toan, högg det till bak i ryggen så jag föll och skallade hennes huvud med min haka. ONT för oss bägge!

Morgondagens största utmaning blir att försöka ta sig till en inbokad klipptid. Den vill jag inte missa, så jag ska göra mitt bästa för att komma iväg till Attityd, hur det nu ska gå till?

Nej, bäst att lägga sig på spikmattan en stund

Good bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar