tisdag 21 februari 2012

Fettisdag!

Halleluja!! Vad härligt det är med TVÅ lediga dagar efter jobbarhelgen. Nu har jag vart ledig både måndag och tisdag. Tack vare väl att man är småbarnsförälder så man har rätt till nedsättning på sin heltid..... :))))

Denna dag fördrivs ju bäst med att mumsa så många semlor som möjligt. Men, jag har bara lyckats få i mig en enda. Lite snålt tycker jag. För att kompensera semleförlusten har jag bakat riktiga kaloribomber istället, chokladbiskvirutor.....Gött och flottigt! Hur for det med beach 2012??

Nu är barngympan och miniorerna slut för idag å barnen har hoppat i säng. Alltså har lugnet infunnit sig i huset.....Kanske man ska sätta sig och glo på tvn en stund då? Men, först ner i matkällarn å kolla om det finns nån bortglömd zeunerts julmust kvar. Hoppas....I så fall slinker den ner på direkten!

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar